lørdag 16. april 2011

Når man aldri blir helt fornøyd....

Truls har ikkje vært helt fornøyd med de lyseblåe Karlstadsofaene våre. Han skulle nok helst sett en rutete 90-talls sofa i stuen vår, eller en myk sort skinnsofa fra tidlig 2000. Eg har lovet han at når vi en gang flytter, skal vi bytte ut de lyseblåe(elsker de) trekkene. 


På Ikea har vi sett denne grå som vi begge liker. Men selv synes jeg d er vanskelig å matche grått til både brunt og pastell.  

I dag kom jeg over denne siden. Her kan man jo velge og vrake i Karlstadtrekk=) Så då spørs d då…Hva liker Truls?



Det eneste dumme med denne siden er at trekkene koster jo like mye som en ny sofa. Men det er lov å drømme, så her er noen av mine favoritter. (hehe d går fremdeles i grått og lysblått. Mørk lilla da, men den kan jo ikkje matches med pastell). 







Her er en sofa som ikkje hadde kommet inn i min stue (skal aldri si aldri), men jeg synes den er tøff like vell. Så til dere som liker Mari Mekko, her er sofaen for dere.  


(foto: Bemz.com & Ikea.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar