fredag 8. april 2011

Fredag ettermiddag

Det er fredag og jeg sitter her å kjenner på fredagsfølelsen. En følelse av ro, stillhet, sliten kropp, reiselyst og forventninger til helgen. Da plutselig ringer det på døren. Der sto det ei søt jente med en kasse med påskeliljer. Og spurte om jeg ville kjøpe noen. Eg e vant til at folk selger mye rart på døren altså, men har ikkje opplevd at noen selger påskeliljer før. Noe som passet meg veldig bra. For Leila har snakka om at hun vil ha noen påskeliljer og blomstrer i krukker på trappen. Og hun hadde egentlig tenkt å få kjøpt de for en uke siden. Men her kommer de jammen meg levert på døren. Så no har eg påskeliljer stående på trappen, og sitter her og venter på at det skal ringe på døren enda en gang. Kanskje noen kunne kommet og solgt krukker.....



3 kommentarer:

  1. Så utrolig herlig! Det har jeg aldri hørt om. Det er ikke vanlig at det er hyggelig med selgere på døren men akkurat her var det jo faktisk det!

    SvarSlett
  2. =)ja d var virkelig hyggelig. Eg ble litt paff da jeg så hva de faktisk solgte!

    SvarSlett
  3. For en fantastisk ting.. Eg og trenger påskeliljer. Klem Bente

    SvarSlett