onsdag 13. april 2011

Dotty!

Må bare innrømme at eg ikkje bare handler på Fretex. Er mye nytt, som ikkje er gjenbrukt hjemme hos meg. En av de siste innkjøpene mine, er denne pcmappen fra Cath Kidston. Eg går lite å handler i butikker for tiden. Men det betyr ikkje at eg ikkje bruker penger. For hjemme i sofaen er alle herlighetene bare tastetrykk unna. HJELP! Og noen uker senere så kommer det dettende ned i 
postkassen min.

Ja dere kan se på denne hvilke stil eg har hengt meg opp i. Det e ikkje bare pcmappe som har 50talls stil. D er både kjoler, frisyrer, musikk og dans. Eg går ikkje i denne 50talls stilen til dagen, noe eg burde. For 50tallet varer jo ikkje i all evighet. Så for få brukt disse kjolene mine da, så planlegger eg og Leila en 50talls fest. Håper det bare er andre der ute som liker rockabilly. Hvis ikkje så klarer vi fint å swinge oss alene. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar