lørdag 1. februar 2014

En stjålet ide

eller egentlig så har eg fått den. Og så har eg gjort den om til min egen. Eg fikk se et bilde av en slik ovn der noen hadde tatt ut innmaten og satt inn kubelys. Da svigermor sin gamle ovn gikk i stykker, var det på tide og prøve ut den ideen. Men underveis i mekkingen fant eg ut det var lettere å sette inn en lampe enn å skjære ut så eg kunne ta ut og inn kubelys. Så nå er det kommet lys i den gamle ovnen. Den varmer ikkje, men den gir stemning.  Så no må eg vel sette i gang med stor produksjon for eg har i allefall en bestilling. Det var å få fatt i disse gamle ovenene da.  Litt synd å ødelegge de som fremdeles funker.

Stolen er en retro barnestol. Perfekt til jenta vår.

2 kommentarer:

  1. Hej Iselin, hoppas att du läser detta. Finns du med på Facebook?

    Kram Ellinor

    SvarSlett
  2. Du er den Iselin jeg gikk på skole med? Herlig blogg! :) Klem fra Rita

    SvarSlett