mandag 12. desember 2011

Julevinduet

På tide, tenker dere sikkert. Tror noen av dere har ventet i spenning i flere uker, for å se vinduet. Uansett, her kommer det utallige bilder. Eg har prøvd å være litt kreativ, samtidig som eg ville ha frem julebudskapet. For som sagt, ingen julepynting hos meg uten at Jesusbarnet er med.

Det er litt underveisbilder i førsten. Så kommer det fra det ferdige julevinduet tatt kvelden da tante gikk inspeksjonsrunden. 










Gamle engler jeg har arvet. 















































Jesus kom med kjærlighet til jorden. Hva budskapet i nøttene er vet eg ikkje helt, de passa bare inn i fargene. 





En stjerne skinner i natt. Denne stjernen vandrer vist litt enda. Den snur seg ikkje den veien jeg vil den skal . Tror den peker mot den ekte Betlehem jeg.






 Ja slik ble da julevinduet mitt. Ikkje julefarger, men budskapet er der. 






3 kommentarer:

  1. Å så nydelig det vinduet ditt er. Herlige julekrybbefigurer. Jeg har en julekrybbe-englekalender i desember. Velkommen innom for en titt.
    Ha ei herlig adventsuke :)

    SvarSlett
  2. Da blei fint :) når trekkes vinneren då?

    SvarSlett
  3. Lillejulaften avgjøres vinneren. Men steike hvor hard konkurranse det er i år.

    SvarSlett