søndag 18. september 2011

He is my shepherd!



Tidligere har eg ikkje ville ha noe brunt i stuen vår. Noe som heldigvis for Truls, har forandra seg litt. Nå finnes d ganske mye anna enn hvit hjemme hos oss. Kjøkkenbordet har vi lånt av to gode venner, stolene har vi stjåle/ lånt av mamma og pappa (de sto i uthuset og gjorde ingen nytte der), brisken er som kjent malt og lånefått av mamma. Bildet er mitt. Etter eg har leita etter et slikt gammelt bedehusbilde både på Fretex og loppemarked, har eg vært så heldig å fått dette av noen slektninger.

Når eg var yngre synes eg nok de gamle bildene som hang på bedehuset var ganske gammeldagse. I dag tenker jeg helt annerledes om de. Ikkje er de bare fine i stua mi, men de rommer også gode minner fra bedehuset, og så forteller motivene en historie. Verdens viktigste historie. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar