torsdag 17. mars 2011

Halvor Bakke

Eg hadde en stor mulighet. Mulighet til å snakke interiør med Halvor Bakke. Men eg turde ikkje gå bort å snakke til han der han sto på stand, på en messe eg var her om dagen. Følte meg plutselig veldig sjenert og fjortis igjen. Hvordan går man liksom bort og snakker til en kjendis.

Det hele var vell mer slik. Eg sullet rundt og tok bilder av diverse. Også standen til Halvor Bakke, uten at eg registrerte at det faktisk var HALVOR BAKKE sin stand. Eg oppdaget det ikkje før mine gode venner visket det til meg. Eg hadde vist vært mer opptatt av interiør og stil, enn personene rundt meg. Og når eg endelig oppdaget det satte fjortis faktene inn.
Hadde eg bare vært frimodig nok så hadde eg faktisk hatt mye mer interessant å skrive her i dette innlegget, enn mine fjortis fakter. Da kunne eg lagt ut om alt vi hadde snakka om; interiør og design.

Derfor må eg dessverre skuffe dere. Eg har ikkje noe intervju av Halvor Bakke her på bloggen min. Men bilder fra messen skal dere få se om ikkje mange dagene. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar