fredag 21. januar 2011

To stiler - en stue

Jeg har en herlig mann, med en helt annen smak enn meg. Mens jeg bare elsker den hvite stilen, så liker han mørke farger best. Da vi giftet oss for 1.5år siden klarte jeg å gjennomføre en gangske lys stil. Men da firte jeg på noe. Blant annet ble det lyseblå sofa i stedet for hvit ;-)Men etter hvert har han jammen meg klart å få inn noen brune møbler her, i vår ellers så hvite stue. Og eg må si det er ikkje så verst. Eg liker de bare bedre og bedre.







 Bildet er av mine oldeforeldre. Radioen og globusen har Truls arvet. Globusen har han reparert, og radioen venter på tur. På den sorte glassbrikken står det:


 Gårsdagen er forbi, morgendagen har ingen sett. I dag hjelper Herren!

3 kommentarer:

  1. Det var nydelig, Iselin, både bildene og ordene. Klem. :)

    SvarSlett
  2. Hehe Truls mener eg skal tagge navnet hans på bildene! Siden d er HANS ting. Eg lurer på når vi fekk særeie? hehehe

    SvarSlett