søndag 12. desember 2010

På Loftet!

Roser og kort som heg fikk av mormor for noen dager siden. Hun er en engel i hverdagen.

Jeg vil ønske dere alle velkommen til På Loftet. Når jeg velger å opprette en interiørblogg er det fordi jeg er så altfor opptatt av hvordan det skal se ut hjemme hos meg og mannen min at jeg må dele det med andre. Det er ikkje bare mitt hjem jeg vil dele, men jeg har også mange venner og familie som har hjem som inspirerer meg. Jeg besøker ofte hjem som ikkje har min stil, men jeg synes er utrolig flotte. Derfor blir ikkje denne bloggen bare fylt av en bestemt stil eller det som er på mote akkurat nå. Selv har jeg bladet nytt og gammelt i mitt hjem, mens hos noen av vennene mine er det mest nytt. Så jeg kommer ikkje med noen fasit på hvordan et hjem skal se ut. Det er opp til deg hvordan ditt hjem skal være. Men jeg vil gjerne inspirere dere.

Velkommen til meg På Loftet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar