søndag 27. november 2011

Sniktitt i julevinduet

Å er d ikkje desember enda? Ups! Jaja tyvstarta litt eg. 
Er da første søndag i advent i det minste. Og er man med i en julevindukonkurranse, må man jo forberede seg. Dette julevindustyret viste seg å ikkje være så lett. Eg kom nesten på hvorfor eg synes jula er styrete. Jaja, men no har det no begynt å ta form. Mangler bare en ting. Og eg som prøver å roe ned handlemanien min, må vell ta til takke med noe brukt. Fretex eller lage selv? Får se hva d blir til. Kanskje lage selv er en god ide i dette tilfellet. Dere får vente og se.


Men først en liten snikktitt på det som er ferdig. 

Selvsagt engler med i julevinduet mitt, de kom jo med budskapet om at et barn er født. 

1 kommentar:

  1. Hei Iselin!

    Takk for koselig besøk av deg på Livs Lyst i går!

    Jeg er så enig med deg: Vi slipper det kjedelige arbeidet med å rive ut... Vi skulle jo ønske at vi hadde fått sett mer av hva som var originalt i huset, men som du skriver: det er godt å slippe å gjøre den nedrivningsjobben. For en det meste måtte ut og bort uansett pga fukt.

    Så vi begynner med rene ark og gleder oss til å "fargelegge"!!!

    Og klart det må bli en eller annen form for Tila-innredning!!!!!!

    Å... gleder meg så til dette. Men som sagt hundre ganger i uken: det kommer til å ta tid.
    Jeg må bare minne meg selv om det for jeg blir jo så ivrig.

    Takk for dine ord og ditt besøk. Det var koselig!
    Ønsker deg en fiiiin dag!

    Liv

    SvarSlett